خبرنگاران 77 هزار هکتار ذخیره گاه جنگلی در لرستان شناسایی شد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، خرم آباد - خبرنگاران - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: شناسایی، طرح و آگهی 77 هزار هکتار ذخیره گاه جنگلی در استان تهیه شده است.

خبرنگاران 77 هزار هکتار ذخیره گاه جنگلی در لرستان شناسایی شد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران شیرزاد نجفی روز سه شنبه به رسانه ها گفت: عملیات مراقبت، نگهداری و آبیاری از مجموعه پارک بام خرم آباد به مساحت 700 هکتار و 11 فقره پارک جنگلی استان به مساحت پنج هزار و 700 هکتار اجرا شده است.

وی فراوری نهال جنگلی در محدوده هفت نهالستان در سطح 840 هزار اصله و احداث نهالستان های جنگلی جدید در شهرستان های ازنا، الیگودرز و دورود را مثبت ارزیابی کرد و اضافه کرد: غنی سازی و توسعه جنگل با بذر و نهال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی نیز صورت پذیرفته است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان با اشاره به عملیات مرتع اعلام کرد: 29 هزار هکتار حفاظت قرق مراتع، 65 هکتار نگهداری ایستگاه فراوری بذر، 100 هزار هکتار ساماندهی و کنترل چرای دام، 22 هزار هکتارممیزی و تنسیق مراتع، 700 هکتار کشت گیاهان دارویی، هزار و 95 هکتار بذرکاری و کپه کاری با گونه های دارویی اجرا شده است.

وی ادامه داد: همچنین565 هکتار بذرکاری و کپه کاری با گیاهان مرتعی، 170 هکتار ذخیره نزولات آسمانی توام با بذرکاری، هزار و 830 هکتار حفاظت و قرق مراتع، 56 هزار و 630 هکتار ممیزی مراتع، 33 هزار هکتار تهیه طرح تلفیقی در دست اقدام احاله مدیریت به تعداد هفت طرح مرتعداری با درآمد وصولی 23 میلیارد و دویست و شش میلیون و هفتصد هزار ریال اجرا شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1801

به "خبرنگاران 77 هزار هکتار ذخیره گاه جنگلی در لرستان شناسایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 77 هزار هکتار ذخیره گاه جنگلی در لرستان شناسایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید