خبرنگاران مهاجری: لغو مسابقات لیگ برتر فوتبال بهترین تصمیم است

به گزارش تور ایتالیا ارزان، اهواز - خبرنگاران - سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: بازیکنان از لحاظ روانی و ذهنی آمادگی ندارند لذا لغو مسابقات لیگ برتر فوتبال بهترین تصمیم است.

خبرنگاران مهاجری: لغو مسابقات لیگ برتر فوتبال بهترین تصمیم است

به گزارش خبرنگاران محمدرضا مهاجری شامگاه یکشنبه پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: در نیمه اول بازی از لحاظ شکل تیمی و هماهنگی خوب نبودیم. چون هفته گذشته بازی بسیار سختی در خوزستان داشتیم و پس از بازگشت به تبریز، مجددا به خوزستان برگشتیم لذا بدن بازیکنان کاملا آماده نبود و توان آنها تحلیل رفت.

وی با تبریک این پیروزی به نفت مسجدسلیمان و تارتار اضافه کرد: در نیمه دوم با آوردن چند جوان به زمین، بازی را در اختیار گرفتیم و صاحب چند فرصت گلزنی شدیم که تبدیل به گل نشد.

سرمربی تیم ماشین سازی ادامه داد: عملکرد ما در نیمه دوم امیدوارکننده بود و نشان دادیم اسم ها نمی توانند زیاد در فوتبال کمکی کنند، امیدوارم با تمرینات بهتر بتوانیم امتیازات بیشتری در دیدارهای آینده به دست بیاوریم.

وی اضافه کرد: پس از مسابقه با فولاد گفتند 10 بازیکن این تیم به کرونا مبتلا شده اند که این موضوع از لحاظ روانی خیلی مؤثر است. نمی دانیم در لیگ دنبال چه چیزی هستیم. یک تیم به شهری می رود و بازی نمی کند، یک تیم به شهر میزبان نمی رود و یک تیم احترام می گذارد بازی می کند.

مهاجری گفت: فدراسیون به عنوان متولی فوتبال و سازمان لیگ به عنوان متولی برگزاری مسابقات باید به این موضوع ورود کنند. بازیکن می گوید من ترس دارم و اگر به تمرین و بازی ها نیاید، توسط باشگاه جریمه می شود از طرفی اگر بیاید، سلامتی اش در خطر است.

وی اعلام کرد: لیگ ما به مدت 120 روز تعطیل بود و حالا باید هر چند روز یک بار بازی کنیم. بازیکن چهار ماه از مسابقات دور بوده است و نمی دانم هدف ما از برگزاری بازی ها چیست. استقلال حالا به قرنطینه می رود و بازی های این تیم، 2 هفته لغو می شود. برگزار نکردن مسابقات در این شرایط خیلی بهتر است و مشخص کردن تکلیف همه، تصمیم بهتری است.

مهاجری گفت: نباید این گونه باشد که فدراسیون تست ها را قبول نکند و در هر شهر، چند آزمایشگاه معرفی کند. با این شرایط جواب تست ها متفاوت خواهد شد.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و ماشین سازی با برتری یک بر صفر به سود نفتی ها به پایان رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1293

به "خبرنگاران مهاجری: لغو مسابقات لیگ برتر فوتبال بهترین تصمیم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مهاجری: لغو مسابقات لیگ برتر فوتبال بهترین تصمیم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید