خبرنگاران معاون استانداری فارس: مهمترین اولویت سال 99 استان حفظ اشتغال است

به گزارش تور ایتالیا ارزان، شیراز-خبرنگاران- معاون هماهنگی امور مالی استانداری فارس، با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام سال جهش فراوری گفت: یکی از مهمترین اولویت اصلی استان در سال 99 حفظ اشتغال است.

خبرنگاران معاون استانداری فارس: مهمترین اولویت سال 99 استان حفظ اشتغال است

ظفر افشون، شنبه در کارگروه مالی، اشتغال و سرمایه گذاری استان در شیراز اضافه کرد: پس از تمرکز بر روی حفظ اشتغال موجود، با ایجاد تحرک در واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد، برای ایجاد فرصت های شغلی جدید گام برخواهیم داشت.

وی ادامه داد: به ویژه در شرایط موجود کشور و استان و با توجه به شیوع ویروس کرونا، منطقی تر این است که سرمایه گذاری های جدید در اولویت های بعد قرار گیرند اما چنانچه اشخاصی هم باشند که با سرمایه شخصی خود بخواهند مجوزهای بی نام را عملیاتی نمایند از آنها نیز استقبال خواهیم کرد.

صدور 38 مجوز سرمایه گذاری بی نام در حوزه صنعت فارس

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس هم گفت: تا به امروز 38 مجوز سرمایه گذاری بی نام پس از دریافت تمام استعلام ها از سوی این سازمان صادر شده است.

حمیدرضا ایزدی اضافه کرد: به بخش خصوصی و اتاق بازرگانی استان فارس نیز در خصوص این مجوزهای سرمایه گذاری که در شهرک های صنعتی فارس مستقر خواهند شد، اطلاع رسانی شده تا در صورت تمایل اقدام به سرمایه گذاری نمایند.

وی ادامه داد: همچنین این سازمان در سال 98 تعداد یک هزار و 576 فقره جواز تاسیس با سرمایه گذاری 106 هزار میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال برای افزون بر 24 هزار نفر در این استان صادر کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1193

به "خبرنگاران معاون استانداری فارس: مهمترین اولویت سال 99 استان حفظ اشتغال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون استانداری فارس: مهمترین اولویت سال 99 استان حفظ اشتغال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید