خبرنگاران عربشاهی: پرسپولیس به خودش باخت نه استقلال

به گزارش تور ایتالیا ارزان، تهران- خبرنگاران- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شکست این تیم مقابل استقلال نظر جالبی دارد.

خبرنگاران عربشاهی: پرسپولیس به خودش باخت نه استقلال

ضیاء عربشاهی در گفت و گو با خبرنگاران، در واکنش به شکست پرسپولیس مقابل استقلال در نیمه نهایی جام حذفی گفت: به نظر من پرسپولیس به خودش باخت نه استقلال. راحت می توانستیم استقلال را ببریم اما ترکیب بد و هرج و مرجی که در زمین بود باعث شد این اتفاق رخ ندهد.

وی ادامه داد: هنوز نمی دانم چرا شجاع خلیل زاده در دفاع چپ بازی کرد آنهم وقتی نادری را داریم؟ یا اینکه چرا کامیابی نیا از ابتدا به میدان نرفت. گل محمدی در ترکیب اولیه پرسپولیس اشتباهات بزرگ انجام داد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: نیمه اول فوتبال بازی نکردیم و استقلال تیم برتر زمین بود. باز هم تاکید می کنم که ما به خودمان باختیم نه استقلال. هنوز نمی دانم چرا پرسپولیس نتوانست هم مقابل گل گهر و هم مقابل استقلال بازی برده را نگه دارد. اینها ایرادات بزرگی است که باید رفع شود.

عربشاهی گفت: البته استقلال هم تیم خوبی بود و به قول معروف تیمی گردن کلفت بود اما اینطور نبود که نشود این تیم را برد. اگر اشتباهات فنی و تاکتیکی نبود استقلال را شکست می دادیم.

وی تاکید کرد: در نیمه دوم نسبت به نیمه اول زمین تا آسمان بازی پرسپولیس فرق می کرد و ما تیم برتر زمین بودیم. از استقلال جلو هم افتادیم اما به خاطر اشتباهات رادوشوویچ گل مساوی را خوردیم. وقتی توپ از کناره ها به داخل شش قدم ارسال می شود دروازه بان و بعد از آن مدافعان باید توپ را بزنند.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به چیدمان پنالتی زن های این تیم مقابل استقلال گفت: می شد حدس زد که بازی به پنالتی کشیده شود اما برای من جای سوال است که چرا بشار و علیپور که پنالتی زن های قهاری هستند از بازی بیرون کشیده شدند و چرا ترابی پنالتی اول را نزد؟ باید قبول کنیم که گل محمدی اشتباهاتی در این بازی داشت ضمن اینکه اشتباهات فردی بازیکنان هم خیلی به ما ضربه زد.

عربشاهی در پایان مطرح نمود: برایم جای سوال است که چرا از کریم باقری در مسائل فنی کمتر استفاده می شود. باقری خیلی بیشتر از این می تواند به پرسپولیس کمک کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1375

به "خبرنگاران عربشاهی: پرسپولیس به خودش باخت نه استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عربشاهی: پرسپولیس به خودش باخت نه استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید