خبرنگاران سه طرح خدماتی، رفاهی و تفریحی در تبریز افتتاح شد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، تبریز- خبرنگاران - سه طرح عمرانی، رفاهی و تفریحی شهرداری منطقه 3 تبریز، شامل پارک محله ای حکیم ملا محمد فضولی، پارک محله ای صائب و محوطه داخلی نوسازی شده استادیوم دنیا پهلوان تختی با صرف 575 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

خبرنگاران سه طرح خدماتی، رفاهی و تفریحی در تبریز افتتاح شد

پارک محله ای حکیم ملامحمد فضولی در شهرک طالقانی با مساحت 12 هزار مترمربع و با امکانات متنوعی چون فضای ورزشی، فضای بازی بچه ها، آبنما و مبلمان زیبا، در زمین مشهور به منبع آب، عصر امروز به بهره برداری رسید.

همزمان با پارک محله ای حکیم ملامحمد فضولی، پارک محله ای صائب واقع در خیابان صائب نیز با کاربری های مشابه در زمین شهرداری منطقه از قطعات تفکیکی نیروی انتظامی افتتاح شد.

امروز همچنین محوطه داخلی استادیوم دنیا پهلوان تختی (باغشمال سابق) نوسازی و بازسازی و بهسازی شده است که امروز به بهره برداری رسید.

در عملیات نوسازی و بهسازی محوطه داخلی استادیوم، 450 متر طول جدول گذاری و 2 هزار مترمربع کفسازی انجام گرفته است تا ورزش دوستان و علاقه مندان ورزش و ورزشکاران عزیز با نشاط و شادابی افزونی از این محیط استفاده نمایند.

شهردار : جنوب شهر تبریز احتیاجمند فضای سبز بیشتری است

شهردار تبریز عصر امروز در حاشیه آیین افتتاح همزمان این طرح ها، با اشاره به ایجاد 12 هزار مترمربع فضای سبز در یکی از مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین بخش جنوبی شهر اضافه کرد: احداث چنین فضایی مورد احتیاج منطقه بوده و در بخش حاشیه نشین جنوب شهر نیز احتیاجمند توسعه فضای سبز با کاربرهای مختلف هستیم.

ایرج شهین باهر با اشاره به استقبال اهالی محل از احداث این پارک محله ای اظهار کرد: فضاهای ورزشی و تفریحی و فضای سبزی که در این محل احداث شده است، مورد استقبال اهالی گرفته و مطمئن هستم که در نگهداری این فضا کوشا خواهند بود.

وی اظهار امیدواری کرد: با احداث پارک های محله ای در سطح مناطق 10گانه شهرداری، شاهد احیای بخشی از باغ شهر تاریخی تبریز باشیم.

شهین باهر اعلام نمود: در دوره فعلی مدیریت شهری تا به امروز 43 پارک محله ای احداث و تحویل شهروندان شده است که کوشش داریم تا خاتمه دوره این عدد را به 60 پارک محله ای رسانده و بخشی از خدمات محله ای را در شهر تکمیل کنیم.

21 هکتار به فضای سبز منطقه 3 تبریز اضافه شده است

شهردار منطقه 3 تبریز گفت: در 24 ماه گذشته تنها در این منطقه به وسعت 21 هکتار به فضای سبز تبریز اضافه شده است.

داود طالب نژاد بیان کرد: به هزینه ای بالغ بر 650 میلیارد تومان در دو سال گذشته برای پارک های جنگلی شهریار، فضولی، باغشمال و شهید تجلائی در مجموع 21 هکتار به وسعت شهر تبریز اضافه شده است.

شهردارمنطقه 3 تبریز با اشاره به اینکه سیاست شهرداری تبریز در خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار بیان کرد: 75 هزارتن آسفالت به ارزش 30 میلیارد تومان در سطح منظقه 3 به صورت اساسی آسفالت ریزی شده است و در کنار آن لکه گیری آسفالت نیز به ارزش 25 میلیارد تومان در کل منطقه اجرا شده است.

طالب نژاد گفت: به سازی کانال آب به طول یک هزار و 200 متر و به ارزش 20 میلیارد تومان، اجرای 45 هزار مترمربع کف سازی و پیاده روسازی از دیگر اقدامات شهرداری منطقه 3 تبریز در طول سال های اخیر است.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1833

به "خبرنگاران سه طرح خدماتی، رفاهی و تفریحی در تبریز افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه طرح خدماتی، رفاهی و تفریحی در تبریز افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید