حمله لفظی ترامپ به نویسندگان کتاب های افشاگرانه علیه او

به گزارش تور ایتالیا ارزان، رئیس جمهور آمریکا در پیغام هایی در شبکه اجتماعی توئیتر به کسانی که علیه او کتاب نوشته اند حمله کرد.

حمله لفظی ترامپ به نویسندگان کتاب های افشاگرانه علیه او

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در رشته توئیت هایی بار دیگر به دو کتابی که اخیراً علیه او نوشته شده اند واکنش نشان داد.

ترامپ در پیغام اول خود نوشت: تنها روشی که یک فرد می تواند [از طریق آن] درباره من کتاب بنویسد این است که آن کتاب تا آخرین حد ممکن محتویات بدی که بیشترشان دروغ باشد داشته باشد. این مثل این است که کسی بخواهد در سی ان ان و ام اس ان دی س (ام اس ان بی سی) استخدام گردد و بگویدرئیس جمهور ترامپ فوق العاده است. هیچ شانسی نخواهد داشت. اخبار جعلی!

رئیس جمهور آمریکا در پیغام دیگری از بعضی افرادی که علیه او کتاب نوشته اند نام برده و سعی نموده با استفاده از عبارات تحقیرآمیز از آنها اعتبارزدایی نمایند. او جان بولتون را جنگ طلب و احمق توصیف نموده و درباره برادرزاده اش، مری ترامپ هم نوشته که سراسر زندگی اش مورد سرزنش و تمسخر قرار گرفته است.

مری ترامپ، اخیراً با انتشار کتابی دست به افشاگرایی هایی در خصوص رئیس جمهور آمریکا زده است. وی در این کتاب به آنالیز ریشه های روانشناختی مسائل رفتاری ترامپ پرداخته است.

مری ترامپ همچنین در کتاب جدیدش روایتی روان شناختی از نقش عوامل تربیتی در رفتارهای دونالد ترامپ ارائه نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1370

به "حمله لفظی ترامپ به نویسندگان کتاب های افشاگرانه علیه او" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله لفظی ترامپ به نویسندگان کتاب های افشاگرانه علیه او"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید