حمله ساکت الهامی به پرسپولیس، جز دو گل آفسایدشان فقط دو موقعیت داشتند، بعضی تیم ها گویا واکسن کرونا زده اند خبرنگاران

به گزارش تور ایتالیا ارزان، سرمربی تیم نساجی مازندران ضمن اعتراض از صحبت های مجری برنامه شب های فوتبالی، اظهار داشت که تیمش مقابل پرسپولیس مظلوم واقع شده و معلوم نیست که حرف هایشان را باید به چه کسی بگویند؟

حمله ساکت الهامی به پرسپولیس، جز دو گل آفسایدشان فقط دو موقعیت داشتند، بعضی تیم ها گویا واکسن کرونا زده اند خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم نساجی بعد از سه برد متوالی با راهنمایی ساکت الهامی این هفته مقابل پرسپولیس با دو گل مغلوب شد. ساکت الهامی در برنامه شب های فوتبالی، انتقاداتی نسبت به داوری و اظهارات مجری این برنامه داشت که مشروح آن را در ادامه می خوانید:

نساجی جز مردم هیچ کس را ندارد

الهامی گفت: طرف صحبتم با آقای درخشنده (مجری برنامه) است که گفتند آقای سیف الله پور بهتر است شما زیاد در خصوص بحث های فنی داوری صحبت کنید و اجازه دهید دیگران در این مورد صحبت نمایند. ما که داور نداریم در خصوص داوری صحبت کند. اگر آقای سیف الله پور صحبت نکند، چه کسی باید صحبت کند؟ آقای درخشنده در خصوص پرسپولیس طوری صحبت کردند که من فکر کردم مدیرعامل پرسپولیس هستند!

وی افزود: برای پرسپولیس احترام قائلم و به آقا یحیی و آقایان پیروانی و باقری و همه بچه هایشان ارادت دارم، ولی اینکه بگوییم خیلی موقعیت داشتند درست نیست. اگر موقعیت ها را ببینیم به جز دو گل آفسایدشان، آنها دو موقعیت داشتند و ما سه موقعیت، این ها را باید بگویید. پنالتی و اخراجی که باید می شد را چرا نمی گویید؟ چرا این گونه با الفاظ بازی می کنید؟ نساجی جز مردم هیچ کس را ندارد.

از استخری که آب ندارد صحبت می کنید

سرمربی تیم فوتبال نساجی ادامه داد: آقای درخشنده شما از استخری که آب ندارد صحبت می کنید. الان می توانید همه حرف ها را بزنید اما چرا همین تیم فصل گذشته که بحث کرونا هم بود با همین نساجی بازی نکرد؟ رفت و زمانی که بازگشت بازی کرد، آن زمان که کرونا نبود. نمی خواهم انگ بزنم اما برخی تیم ها آنقدر از بازی کردن خیالشان راحت است که فکر می کنم واکسن کرونا زده اند.

این پر هزینه ترین پرسپولیس تاریخ بود

الهامی با بیان اینکه ما با پرسپولیسی بازی کردیم که پر هزینه ترین پرسپولیس تاریخ بود گفت: خود آقای گل محمدی می توانند الان پشت خط بیایند. روزی که با ایشان صحبت کردم، گفتند که قیمت شهریار مغانلو به قدری بالاست که وسعمان نمی رسد. چطور می گردد برای اینها هست برای ما و تیم های دیگر نیست. بعد بحث تعویض ها و کار تیمی و بازی با الفاظ می گردد. با همه این حرفها که شما می زنید، مالکیت توپ ما 51 درصد بود و مالیکت توپ پرسپولیس 49 درصد. ما بیشتر از آنها پاس دادیم. آنها 7 تا کرنر زدند ما 6 تا زدیم. تیمی که پانزدهم جدول هست با اول جدول بازی نموده است. من هیچ حرفی با آقا یحیی، کریم و افشین ندارم؛ این ها عظیم هستند هر چه بیایند و بگویند من قبول می کنم.

سرمربی نساجی افزود: صحبت من این است که تیم ما دارد مظلوم واقع می گردد. ما دردمان را به چه کسی بگوییم؟ چون جدول الان ثبت شده ما کاری نمی توانیم انجام بدهیم؟ شما می گویید چیزی که در جدول نوشته شده 2-0 است. الان ما حق مان را از چه کسی بگیریم؟

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1767

به "حمله ساکت الهامی به پرسپولیس، جز دو گل آفسایدشان فقط دو موقعیت داشتند، بعضی تیم ها گویا واکسن کرونا زده اند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله ساکت الهامی به پرسپولیس، جز دو گل آفسایدشان فقط دو موقعیت داشتند، بعضی تیم ها گویا واکسن کرونا زده اند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید