حرکت رهبر کره شمالی با قطار زرهی از قلب چین

به گزارش تور ایتالیا ارزان، رهبر کره شمالی درحال عبور از شهرهای مرکزی چین به سمت ویتنام است.

حرکت رهبر کره شمالی با قطار زرهی از قلب چین

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از یونهاپ، یک منبع دولتی کره شمالی گفت که رهبر این کشور امروز (دوشنبه) با یک قطار زرهی مخصوص درحال عبور از شهر مرکزی ووهان است. این قطار در ساعت7 صبح به وقت محلی از شهر ووهان عبور کرد.

البته هنوز جهت حرکت رهبر کره شمالی به سمت هانوی معین نیست اما انتظار می رود این جهت تا شهر مرزی دونگ دانگ با قطار طی شده و بعد از آن رهبر کره شمالی با خودرو به سمت هانوی حرکت کند.

یش از 200 مامور سرویس مخفی آمریکا امروز شنبه وارد هانوی می شوند تا امنیت دیدار دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و کیم جونگ اون رهبر کره شمالی را تامین نمایند.

این نشست قرار است در پایتخت ویتنام برگزار گردد. یک منبع مطلع در این باره گفت: ماموران سرویس مخفی آمریکا با چهار فروند هواپیما از پایگاه نظامی در ژاپن وارد فرودگاه بین المللی هانوی خواهند شد. این ماموران قرار است در جریان برگزاری دیدار ترامپ و کیم، در یکی از هتل های این شهر اسکان داده شوند.

در روزهای گذشته نیز آمریکا چند فروند هواپیمای ترابری نظامی سی 17 را به هانوی اعزام کرد تا تجهیزات و امکانات مورد احتیاج برای برگزاری این دیدار را به پایتخت ویتنام منتقل نماید. این تجهیزات شامل یک فروند بالگرد و دو دستگاه خودرو بوده است که ترامپ میخواهد در جریان این سفر از آنها استفاده کند.

دیدار ترامپ و کیم قرار است طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری برگزار گردد. دو طرف ژوئن سال گذشته برای نخستین بار در سنگاپور دیدار نموده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 360

به "حرکت رهبر کره شمالی با قطار زرهی از قلب چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرکت رهبر کره شمالی با قطار زرهی از قلب چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید