ثبت نام پذیرش بدون آزمون دانشجو در دانشگاه آزاد از فردا، 5 مردادماه شروع می گردد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد از فردا، 5 مردادماه شروع می گردد.

ثبت نام پذیرش بدون آزمون دانشجو در دانشگاه آزاد از فردا، 5 مردادماه شروع می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، با توجه به مصوبه جلسه 24 تیر ماه 99 شورای سنجش و پذیرش در مورد زمانبندی جدید ثبت نام و اعلام نتایج رشته / محل های با پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی، ثبت نام و انتخاب رشته برای آن دسته از رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته که پذیرش آن ها صرفاً براساس سوابق تحصیلی است از فردا یکشنبه 5 مرداد شروع و تا خاتمه روز یکشنبه 2 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

داوطلبان می توانند از فردا یکشنبه 5 مرداد با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی azmoon.org دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت نموده و پس از مطالعه و کسب آگاهی، در صورت تمایل و داشتن شرایط نسبت به تهیه کارت اعتباری، ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1316

به "ثبت نام پذیرش بدون آزمون دانشجو در دانشگاه آزاد از فردا، 5 مردادماه شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام پذیرش بدون آزمون دانشجو در دانشگاه آزاد از فردا، 5 مردادماه شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید