توصیه مهم وزیر اقتصاد به سرمایه گذاران در بورس

به گزارش تور ایتالیا ارزان، وزیر امور مالی و دارایی می گوید افراد باید با دقت، مطالعه و استفاده از توانایی مشاوران در بورس، سرمایه گذاری نمایند.

توصیه مهم وزیر اقتصاد به سرمایه گذاران در بورس

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری خانه ملت، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی پس از حضور در نشست کمیسیون اقتصادی در جمع خبرنگاران گفت: در نشست امروز کمیسیون اقتصادی شرایط بازار بورس مورد آنالیز نهاده شد، زیرا دغدغه های برای نمایندگان در رابطه با بورس وجود دارد که باید با مشارکت مجلس و دولت دغدغه ها آنالیز گردد.

وی با بیان اینکه اعضای کمیسیون اقتصادی در جلسه امروز نظرات خود را بیان کردند، اضافه کرد: از آنجایی که آنالیز شرایط بورس موضوع دامنه داری است، مقرر شد کارگروهی مشترکی به منظور رسیدگی به دغدغه نمایندگان تشکیل و با برگزاری جلسات موضوعات پیگیری گردد.

وی با بیان اینکه امیدوارم در جلسات آینده راهکارهایی به دست آید که منجر به قوام و استحکام بازار سرمایه گردد، اظهار کرد: بازار سرمایه بازاری ریسکی است و افراد باید با دقت، مطالعه و استفاده از توانایی مشاوران در این بازار سرمایه گذاری نمایند.

عضو کابینه دوازدهم با بیان اینکه سرمایه گذاری در بازار سرمایه به طور مثال بازاری نیست که تضامین خاصی وجود داشته باشد، ادامه داد: افراد بدانند سرمایه گذاری در بورس با افزایش و کاهش روبه رو است و سرمایه گذاران باید این فرایند را پذیرا باشند، دولت نیز موظف است زمینه را برای پذیرش سرمایه گذاری در بورس تسهیل نموده و نظارت را افزایش دهد.

  • سرمایه گذاری در بازار سرمایه به دقت احتیاج دارد

دژپسند برای سرمایه گذاری در بورس به مردم توصیه کرد، سرمایه گذاری در بازار سرمایه به دقت بسیاری احتیاج دارد و افراد برای سرمایه گذاری باید صورت های اقتصادی بنگاه ها را آنالیز نموده یا از اطلاعات مشاوران استفاده نمایند.

وی با بیان اینکه افراد برای سرمایه گذاری در بورس به طور مثال باید بازار آینده، بازار جایگزین و ارزش جایگزینی را بشناسند که ممکن است من نیز تخصص لازم در این زمینه را نداشته باشم، توضیح داد: برای سرمایه گذاری در بورسباید صورت های اقتصادی مورد آنالیز قرار گیرد و در صورتی که صورت های اقتصادی شرکتی مناسب نبوده و چشم انداز سه سال آینده آن خوب نباشد، سرمایه گذاران با دقت و ملاحظه اقدام به خرید نمایند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در خاتمه توصیه کرد: دقت، دقت، دقت در سرمایه گذاری در بورس فراموش نگردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1292

به "توصیه مهم وزیر اقتصاد به سرمایه گذاران در بورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه مهم وزیر اقتصاد به سرمایه گذاران در بورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید