توزیع بیش از 6 هزار جلد کتاب کنکوری بین دانش آموزان کم برخوردار خوزستان

به گزارش تور ایتالیا ارزان، خبرنگاران/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از پوشش 16 هزار و 462 دانش آموز مناطق کم برخوردار استان در طرح خدمات علمی بنیاد علوی، خبرداد.

توزیع بیش از 6 هزار جلد کتاب کنکوری بین دانش آموزان کم برخوردار خوزستان

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی بروشور سه لت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

کورش مودت در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: طرح ارتقای علمی دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان با همکاری بنیاد علوی و برای نهمین سال پیاپی در حال انجام شدن است که در قالب این طرح خدمات آزمونی و کتاب یاری آموزشی و مشاوره ای رایگان به دانش آموزان مناطق کم برخوردار خوزستان ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بالغ بر 15 هزار و 270 دانش آموز مناطق کم برخوردار استان زیر پوشش این طرح قرار گرفتند، اظهار داشت: سال جاری 16 هزار و 426 دانش آموز از خدمات آزمونی و مشاوره ای طرح ارتقای علمی بنیاد علوی بهره می بردند که از این تعداد 5 هزار و 350 دانش آموز مربوط به پایه دهم، 5 هزار و 304 دانش آموز پایه یازدهم و 5 هزار و 772 دانش آموز مربوط به پایه دوازدهم هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه اینکه 195 مدرسه مناطق کم برخوردار استان تحت پوشش خدمات این طرح قرار دارند، اضافه نمود: در قالب خدمات این طرح 6 هزار و 316 جلد کتاب به صورت 862 بسته کتاب کنکوری و یاری آموزشی در بین 5 هزار و 762 دانش آموز پایه دوازدهم به صورت رایگان توزیع خواهد شد.

مودت ادامه داد: اعتبار اختصاص یافته برای اجرای طرح توزیع رایگان کتب کنکوری و یاری آموزشی در بین دانش آموزان این مناطق بالغ بر 4 میلیارد و 929 میلیون و 960 هزار ریال است.

وی در انتها گفت: برقراری عدالت آموزشی در بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار و ارتقای سطح علمی دانش آموزان این مناطق از جمله مهمترین اهداف اجرای این طرح در خوزستان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 811

به "توزیع بیش از 6 هزار جلد کتاب کنکوری بین دانش آموزان کم برخوردار خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع بیش از 6 هزار جلد کتاب کنکوری بین دانش آموزان کم برخوردار خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید