تساوی نمایندگان لبنان و ویتنام؛ تایسون نخستین تیم صعودکننده به مرحله حذفی

به گزارش تور ایتالیا ارزان، خبرنگاران: دیدار تیم های بانک بیروت لبنان و تایسان نام ویتنام در چارچوب مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا، با نتیجه مساوی به انتها رسید و با این تساوی صعود نماینده ویتنام به مرحله بعد قطعی شد.

تساوی نمایندگان لبنان و ویتنام؛ تایسون نخستین تیم صعودکننده به مرحله حذفی

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، در چارچوب مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا 2015 و در نخستین مسابقه روز دوم تیم های بانک بیروت لبنان و تایسان نام ویتنام از ساعت 12 در سالن 25 آبان اصفهان در برابر هم قرار گرفتند.

در این دیدار بانک بیروت که مهدی جاوید ملی پوش ایرانی را در ترکیب دارد و در روز نخست مسابقات هم با قرعه استراحت روبه رو شده بود، در برابر تایسان نامی صف آرایی می کرد که در بازی نخست خود با 5 گل شن زن چین را در هم کوبیده و برای کسب صندلی صدر جدول گروه به میدان آمده بود.

در ابتدای این دیدار 2 تیم بازی نزدیکی را به نمایش گذاشتند و با گلزنی 2 طرف تیم ها در نتیجه یک بر یک به تساوی رسیدند اما با گل دقیقه 19 تران وان و نیمه نخست با رجحان نماینده ویتنام انتها یافت.

اما در نیمه دوم 2 تیم حملات متعددی بر روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند و هرگلی از تیم ویتنام بلافاصله با گل های نماینده بیروت جبران می شد، به این ترتیب که با گل دقیقه 26 داکستا 2 تیم در نتیجه 2 بر2 باز هم به تساوی رسیدند.

در ادامه و در دقیقه 26 نگوسان گل سوم ویتنام را به ثمر رساند، اما این گل هم در دقیقه 31 توسط احمد خیرالدین بازیکن بانک بیروت جبران شد تا دوباره همه چیز برای 2 تیم مساوی گردد.

در دقایق انتهای بازی تیم بانک بیروت نمایش بهتری نسبت به حریف ارائه داد، اما با از دست رفتن موقعیت های گلزنی این تیم بازی با همان تتیجه تساوی 3 بر 3 پایان یافت، تا تیم ویتنام با کسب این تساوی و با توجه به برد دیروز خود به عنوان نخستین تیم به مرحله دوم رقابت ها صعود کند.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 392

به "تساوی نمایندگان لبنان و ویتنام؛ تایسون نخستین تیم صعودکننده به مرحله حذفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی نمایندگان لبنان و ویتنام؛ تایسون نخستین تیم صعودکننده به مرحله حذفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید