تزریق دز دوم واکسن دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از تزریق دز دوم واکسن کووید-19 برای استادان و کارکنان واحد شهرکرد اطلاع داد.

تزریق دز دوم واکسن دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد

به گزارش گروه استان های خبرگزاری دانشجو، شهرام مشهدی زاده، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاریدر حاشیه واکسیناسیون دانشگاهیان اعلام کرد: در ادامه فعالیت پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید-19 دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، استادان و کارکنان این دانشگاه دز دوم واکسن کرونا را تزریق کردند.

مشهدی زاده عنوان نمود: مرداد 1400 واکسیناسیون دز دوم دانشجویان، اعضای هیئت علمی و مربیان بالینی رشته های علوم پزشکی و دز نخست استادان و کارکنان رشته های غیر علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان به انتها رسید.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: هفته گذشته با توجه به زمانبندی تزریق و نوع واکسن بیش از نیمی از اعضای هیئت علمی، کارکنان و مدرسان حق التدریس واحد های دانشگاه آزاد اسلامی استان دز دوم واکسن را هم دریافت نموده و واکسیناسیون این افراد تکمیل شد.

وی گفت: با توجه به تفاوت نوع واکسن های انتخابی برای تزریق دز نخست، واکسیناسیون دز دوم افراد به جامانده هم در زمان مقرر و در پایگاه تجمیعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد انجام می گردد و استادان و کارکنانی که به دلایل مختلف پیروز به دریافت واکسن در مراحل قبل نشده اند، می توانند برای تزریق واکسن به پایگاه این واحد دانشگاهی مراجعه نمایند.

گفتنی است، اکنون پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید-19 دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد روز های شنبه تا چهارشنبه و از ساعت 8:30 الی 14:30 فعال است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1978

به "تزریق دز دوم واکسن دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزریق دز دوم واکسن دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید