تحریم احتمالی آمریکا علیه بعضی مسوولان پاکستان

به گزارش تور ایتالیا ارزان، تهران - خبرنگاران - پس از امتناع پاکستان از پذیرفتن اتباع اخراج شده این کشور از آمریکا ، واشنگتن بیان کرد آن دسته از مقامات اسلام آباد که مسئولیت پذیرش و استرداد اتباع اخراج شده هستند را تحریم خواهد نمود.

تحریم احتمالی آمریکا علیه بعضی مسوولان پاکستان

وزارت خارجه آمریکا روز یکشنبه در بیانیه ای گفت، هیچ گونه تغییری در عملکرد کنسولگری آمریکا در پاکستان رخ نداده است اما با توجه به تصمیم اخیر دولت واشنگتن برای تحریم های پاکستان، احتمال آنکه آمریکا مقامات مرتبط با پذیرش و استرداد اتباع اخراج شده پاکستان را مورد تحریم قرار دهد بسیار زیاد است.

به گزارش تارنمای خلیج تایمز،پاکستان یکی از آخرین کشورهای 10 گانه ای است که بر اساس قوانین آمریکا در این خصوص مورد تحریم قرار می گیرد.

گفته شده است که این تحریم ها شامل منع صدور ویزای آمریکا به مقامات پاکستانی نیز خواهد شد.

بر اساس قوانین آمریکا، کشورهایی که از بازگرداندن اتباع اخراج شده خود از آمریکا خودداری می نمایند، مورد تحریم واشنگتن قرار می گیرند.

بر اساس وزارت خارجه آمریکا؛ این تحریم ها مربوط به مقاماتی است که مسئولیت پذیرش و استرداد اتباع اخراج شده را بر عهده دارند و بر اساس این تحریم ها، در قدم نخست سفر این مقامات به آمریکا ممنوع می گردد.

حسین حقانی سفیر سابق اسلام آباد در واشنگتن گفته که امتناع پاکستان از پذیرش شهروندان اخراج شده خود از آمریکا اقدام تازه ای نیست، اما تحریم های واشنگتن تنها باعث ایجاد مانع برای پاکستانی هایی می گردد که قصد سفر به آمریکا را دارند.

آساق**9473**1663**

منبع: ایرنا
انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 231

به "تحریم احتمالی آمریکا علیه بعضی مسوولان پاکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحریم احتمالی آمریکا علیه بعضی مسوولان پاکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید