تابش: شانس داریم و تا آخرین لحظه برای رسیدن به قهرمانی کوشش می کنیم، نگرانی خاصی بابت قضاوت فغانی ندارم

به گزارش تور ایتالیا ارزان، مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان تأکید کرد، تیم فوتبال این باشگاه تا آخرین لحظه برای دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر کوشش خواهد نمود.

تابش: شانس داریم و تا آخرین لحظه برای رسیدن به قهرمانی کوشش می کنیم، نگرانی خاصی بابت قضاوت فغانی ندارم

مسعود تابش در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت سپاهان و شانس این تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر گفت: خوشبختانه تیم ما شرایط خوبی دارد و برای قهرمان شدن در لیگ برتر ناامید نیستیم. امیدوارم زحمات بازیکنان و کادر فنی نتیجه بدهد و در سرانجام لیگ سال جاری به یک نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم. ما تا آخرین لحظه برای رسیدن به قهرمانی کوشش می کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که سپاهانی ها چقدر امیدوار هستند که پرسپولیس در دو بازی سرانجامی امتیاز از دست بدهد، تأکید کرد: اگر ما می خواهیم قهرمان شویم باید از دو بازی سرانجامی شش امتیاز بگیریم. از طرفی دوست داریم پرسپولیس هم امتیاز از دست بدهیم. البته من نمی توانم در خصوص تیم پرسپولیس صحبتی کنم، چون اطلاع زیادی از شرایط این تیم ندارم. ما باید بازی های مان را ببریم تا ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در واکنش به اینکه گفته می گردد شاید علیرضا فغانی به عنوان داور دیدار پدیده و سپاهان انتخاب گردد، آن هم در حالیکه سپاهان و امیر قلعه نویی در گذشته چالش هایی با این داور داشته اند، توضیح داد: هنوز به صورت قطعی معین نشده است که چه کسی این بازی را قضاوت خواهد نمود، ولی ما همواره به انتخاب کمیته داوران احترام می گذاریم. من نگرانی خاصی بابت قضاوت فغانی ندارم. امیدوارم هر داوری که انتخاب شد، قضاوتی عادلانه داشته باشد.

تابش درباره وضعیت امیر قلعه نویی در سپاهان و ادامه حضورش در این تیم نیز گفت: ایشان با سپاهان قرارداد دو ساله دارد و طرفین هم علاقه مند هستند تا این همکاری ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 238

به "تابش: شانس داریم و تا آخرین لحظه برای رسیدن به قهرمانی کوشش می کنیم، نگرانی خاصی بابت قضاوت فغانی ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تابش: شانس داریم و تا آخرین لحظه برای رسیدن به قهرمانی کوشش می کنیم، نگرانی خاصی بابت قضاوت فغانی ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید