بوندس لیگا، تداوم پیروزی های متوالی بایرن مونیخ با غلبه بر کلن، دورتموند با درخشش هوملس به تعقیب باواریایی ها ادامه داد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، دیدارهای هفته ششم بوندس لیگای آلمان با پیروزی دو قدرت اول فوتبال باشگاهی این کشور و صعود آنها به رده های اول و دوم جدول ادامه یافت.

بوندس لیگا، تداوم پیروزی های متوالی بایرن مونیخ با غلبه بر کلن، دورتموند با درخشش هوملس به تعقیب باواریایی ها ادامه داد

به گزارش خبرنگاران، در دومین روز از هفته ششم بوندس لیگای آلمان، امروز (شنبه) 4 بازی برگزار گردید که در مهمترین آنها تیم فوتبال بایرن مونیخ میزبان خود تیم کلن را با نتیجه 2 بر یک مغلوب کرد و با کسب چهارمین پیروزی متوالی اش به صدر جدول رده بندی صعود کرد.

توماس مولر در دقیقه 13 از روی نقطه پنالتی و سرژ گنابری در دقیقه 1+45 در نیمه اول بایرن مونیخ را پیش انداختند و دومنیک دراکسلر در دقیقه 82 تنها گل کلن را به ثمر رساند. با این پیروزی بایرن مونیخ 15 امتیازی شد.

در بازی همزمان تیم فوتبال دورتموند هم در خارج از خانه پیروز شد میزبان خود تیم آرمینیا بیلفلد را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو بردارد و هم امتیاز با بایرن مونیخ و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار بگیرد.

متس هوملس در دقایق 53 و 71 هر دو گل دورتموندی ها را به ثمر رساند تا این تیم همچون بایرن مونیخ پنجمین برد این فصلش را کسب کند.

در دو بازی دیگر امشب بوندس لیگا تیم آگزبورگ در خانه با نتیجه 3 بر یک از سد ماینتس گذشت و مصاف اینتراخت فرانکفورت با میهمانش وردربرمن هم با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در آخرین بازی امشب لیگ دسته اول فوتبال آلمان از ساعت 21 به وقت تهران تیم فوتبال بوروسیا مونشن گلادباخ از ساعت 21 به وقت تهران میزبان لایپزیگ خواهد بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1466

به "بوندس لیگا، تداوم پیروزی های متوالی بایرن مونیخ با غلبه بر کلن، دورتموند با درخشش هوملس به تعقیب باواریایی ها ادامه داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوندس لیگا، تداوم پیروزی های متوالی بایرن مونیخ با غلبه بر کلن، دورتموند با درخشش هوملس به تعقیب باواریایی ها ادامه داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید