بولتون: گفت وگو با مقامات انگلیس درباره ایران به بعد موکول می گردد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، مشاور امنیت ملی آمریکا که در انگلیس است گفت که به دلیل اولویت برگزیت برای مقامات انگلیسی، ممکن است بهتر باشد که گفت وگو درباره ایران به بعد موکول گردد.

بولتون: گفت وگو با مقامات انگلیس درباره ایران به بعد موکول می گردد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا که در لندن حضور دارد گفت که وی به مقامات انگلیس گفته ممکن است که بهتر باشد گفت وگوها درباره موضوعاتی نظیر ایران، چین و هوآوی به بعد موکول گردد.

به گزارش تی آر تی، مشاور امنیت ملی آمریکا اضافه نمود که وی به مقامات انگلیس گفت که آمریکا به دنبال گفت وگوهای گسترده درباره ایران است اما درک می نماید که اولویت انگلیس در حال حاضر خروج از اتحادیه اروپا در تاریخ 31 اکتبر (9 آبان) است.

بولتون اضافه نمود که وی حامل پیامی به بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس است که رئیس جمهور ترامپ خواهان حمایت از کوشش های انگلیس برای خروج از اتحادیه اروپا است.

مشاور امنیت ملی آمریکا ابراز امیدواری کرد که تمامی امضا نمایندگان توافق با ایران همان نواقصی را که آمریکا در برجام شناسایی نموده را تایید نمایند.

وی همچنین از تصمیم انگلیس برای پیوستن به اتئلاف دریایی آمریکا در خلیج فارس قدردانی کرد.

خبرگزاری رویترز روز گذشته نوشته بود که ایران یکی از موضوعات مهمی است که بولتون در سفر به انگلیس با مقامات این کشور به بحث خواهد گذاشت و از لندن خواهد خواست تا مواضع سرسختانه تری علیه ایران اتخاذ گردد. (جزئیات بیشتر)

از سوی دیگر سخنگوی نخست وزیر انگلیس امروز ضمن طرح ادعاهایی علیه ایران خاطرنشان کرد که بوریس جانسون میخواهد اواخر امروز به وقت محلی با مشاور امنیت ملی کاخ سفید درباره ایران گفت وگوهایی انجام دهد. (جزئیات بیشتر)

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 340

به "بولتون: گفت وگو با مقامات انگلیس درباره ایران به بعد موکول می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بولتون: گفت وگو با مقامات انگلیس درباره ایران به بعد موکول می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید