بهره برداری از 388 طرح اشتغال و توانمندسازی در زنجان

به گزارش تور ایتالیا ارزان، خبرنگاران/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: همزمان با سراسر کشور از 388 طرح اشتغال و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت استان زنجان با اعتباری بیش از 128 میلیارد ریال از طریق ویدئو کنفرانس بهره برداری شد.

بهره برداری از 388 طرح اشتغال و توانمندسازی در زنجان

هدایت صفری در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه در سال گذشته 3695 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان و سایر اقشار نیازمند ایجاد شده است، اظهار کرد: طی سال گذشته و در راستای فراهم کردن بسترهای لازم برای اشتغال به کار مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند جامعه بیش از 87 میلیارد تومان در حوزه اشتغال زایی برای جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان پرداخت شده است.

وی در رابطه با اجرای 388 طرح اشتغال مددجویان تحت حمایت استان زنجان، افزود: همزمان با همایش ملی روستا و عشایر برای اجرای 388 طرح اشتغال مددجویان تحت حمایت استان زنجان، بیش از 128 میلیارد ریال اعتبار به صورت وام هزینه شده و به صورت ویدئو کنفرانس بهره برداری شد.

این مسئول شرح داد: ماموریت اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و فراهم کردن بسترهای لازم برای درآمدزایی و استقلال اقتصادی و معیشتی جامعه هدف در یک بازه زمانی معین، زمان دار و هدفمند است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ادامه داد: یکی از رویکردهای مهم کمیته امداد استان زنجان در توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای جامعه هدف این نهاد و فراهم کردن بسترهای لازم برای مشارکت بیشتر خیران و هم افزایی و مشارکت مردم در فرآیند توانمندسازی است.

صفری در رابطه با اهداف ایجاد و توسعه مراکز نیکوکاری، اعلام کرد: ایجاد و توسعه مراکز نیکوکاری با هدف زمینه سازی برای افزایش بیشتر مشارکت خیران در برنامه های توانمندسازی و محرومیت زدایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، پای کار آوردن مردم به صحنه کارگزاری در حوزه محرومیت زدایی و شبکه سازی در حوزه کارهای خیرخواهانه به نفع نیازمندان انجام می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1436

به "بهره برداری از 388 طرح اشتغال و توانمندسازی در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 388 طرح اشتغال و توانمندسازی در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید