ایران طرح مصوب مجلس عوام کانادا را محکوم کرد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، تهران- ایرنا- سخنگوی وزارت امور خارجه تصویب طرح محدود کننده روابط با ایران در مجلس عوام کانادا و مطرح کردن بعضی ادعاها و اتهامات علیه نهادهای نظامی کشورمان در خلال آن را محکوم کرد.

ایران طرح مصوب مجلس عوام کانادا را محکوم کرد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش ایرنا از مرکز دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه، بهرام قاسمی امروز -چهارشنبه- با ابراز ناخرسندی از این اقدام غیرسازنده مجلس عوام کانادا گفت: هرچند، تصویب این طرح در مراحل اولیه قرار داشته و تا تبدیل آن به قانون باید مراحل دیگری را طی نماید اما در صورت تصویب نهایی، بی شک یک خطای راهبردی و اساسی با آثاری مخرب خواهد بود.

سخنگوی وزارت امورخارجه همچنین بیان نمود: مطرح شدن چنین طرحی ناشی از فقدان اطلاعات دقیق و کافی قانونگذاران کانادایی از مواضع روشن و منطقی جمهوری اسلامی ایران در مقابله با پدیده شوم تروریسم است.

قاسمی خاطر نشان کرد: مردم ایران طی دهه های گذشته، خود یکی از قربانیان تروریسم خشن و افسارگسیخته مورد حمایت بعضی کشورهای خارجی تعیین هستند؛ از این رو و با توجه به مبانی اخلاقی و آموزه های فرهنگی اصیل خود بخصوص در دوران اخیر و به موازات رشد افراط گرایی و تروریسم در سطح منطقه و دنیا، همیشه پیشگام مبارزه با این پدیده های نامبارک بوده و خواهد بود و افکار عمومی دنیا، انتساب اتهامات واهی و نادرستی همچون حمایت ایران از تروریسم را هرگز نخواهند پذیرفت.

سخنگوی وزارت امور خارجه با هشدار نسبت به پیامدهای تصویب چنین طرح های ناسنجیده و بی پایه ای ابراز امیدواری کرد که دولت کانادا با آگاهی کامل از سیاست های روشن جمهوری اسلامی ایران و با درک شرایط خطیر امروز منطقه و دنیا، مانع تصویب نهایی این طرح و تاثیر مخرب آن بر روابط دو کشور گردد.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1147

به "ایران طرح مصوب مجلس عوام کانادا را محکوم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران طرح مصوب مجلس عوام کانادا را محکوم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید