اهواز، نکونام: بعضی از بازیکنان جنوبی تیمم در حق فولاد کم لطفی می نمایند، عدم صعود تیم ملی به جام جهانی شاهکار است

به گزارش تور ایتالیا ارزان، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان مدعی شد بعضی از بازیکنان تیمش در حق سرخپوشان خوزستانی کم لطفی می نمایند که در صورت عدم تغییر رویه در نیم فصل آنها را کنار خواهد گذاشت.

اهواز، نکونام: بعضی از بازیکنان جنوبی تیمم در حق فولاد کم لطفی می نمایند، عدم صعود تیم ملی به جام جهانی شاهکار است

به گزارش خبرنگاران از اهواز، جواد نکونام در نشست خبری پیش از ملاقات شاگردانش برابر تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: اول درباره دو بازی قبل می خواهم حرف بزنم. متأسفانه در هر دو بازی (ملاقات خانگی مقابل پرسپولیس و ملاقات خارج از خانه برابر ذوب آهن اصفهان) به خاطر اشتباهات داوری باختیم.

وی اضافه کرد: در بازی قبل ما همان طور که کارشناسان اعتقاد داشتند نه تنها پنالتی صد درصد برای ما گرفته نشد، بلکه آنقدر صحنه واضح بود که می شد گفت 200 درصد پنالتی بود! متأسفانه این اشتباهات داوری در دو بازی اخیر خیلی به ما ضربه زد. در شرایطی که تیم های لیگ خیلی به هم نزدیک هستند، چنین اشتباهاتی باعث می گردد تیم هایی که مظلوم واقع می شوند واقعاً ضرر زیادی نمایند. البته من نمی خواهم منکر ضعف های فنی تیمم بشوم، ولی اشتباهات فردی هم در این دو بازی داشته ایم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به ملاقات فردای تیمش مقابل گل گهر سیرجان توضیح داد: ما حریف را خیلی خوب بررسی کردیم. آنها روی دفاع به حمله خیلی خطرناک هستند و در بازی با پدیده هم چند ضدحمله خطرناک روی دروازه حریف شان داشتند؛ از هر نظر برای بازی فردا آماده ایم و می دانیم بازی فوق العاده سخت و دشواری پیش رو داریم.

نکونام با اشاره راجع به مسائل تیمش برای این بازی اعلام کرد: امروز می خواهم یکسری واقعیت ها را بگویم. متأسفانه ما یکسری کمبودها را در تیم مان داریم و دست مان بسته است. می خواهم با مردم خوزستان صادق باشم. باید بگویم دو سه بازیکن تیم ما که اتفاقاً جنوبی هم هستند در حق تیم فولاد کم لطفی می نمایند! آنها مصدومیت شان برای خارج از فوتبال است! متأسفانه یکسری مسائل شخصی دارند که خارج از فوتبال بوده و همین مسئله باعث شده است که تیم ما با مشکل کمبود بازیکن روبرو گردد تا حدی که ما از تیم جوانان و امیدمان برای آنها جایگزین آوردیم. این دو سه بازیکن، فوتبال اولویت شان نیست و در زندگی شخصی شان برای خود مشکل به وجود آورده اند و واقعاً در حق تیم فولاد کم لطفی می نمایند. به این خاطر مجبوریم نیم فصل بازیکن جایگزین آنها کنیم در این صورت کار ما برای ادامه فصل راحت تر خواهد بود.

وی در ادامه یادآور شد: در دو سه ماهه اخیر دو سه بازیکن هم در اردوی تیم امید داشته ایم که بیشتر در تمرینات غایب بودند، اما هیچ وقت گلایه ای از این بابت در رسانه ها ننموده ایم، اما روی سخنم با آن دو سه بازیکن است. این بازیکنان باید هر چه زودتر به خودشان بیایند و در فرصتی که تا نیم فصل باقیمانده به کار تیم بیایند، در غیر این صورت قطعاً در نیم فصل دوم جایی در تیم فولاد نخواهند داشت. یکی از این نفرات تا انتهای فصل فقط در یک بازی کامل و یک بازی هم نصف ونیمه برای فولاد بازی نموده است، اما در خصوص بازیکن دیگر نمی خواهم خیلی مسئله را باز کنم. او خارج از فوتبال مصدوم شده و سه هفته است با ما نیست. من برای روشن شدن ذهن هواداران خوزستان این صحبت ها را مطرح کردم و اینکه این نفرات در زندگی شخصی شان یکسری مسائل را رعایت نمی نمایند و به نوعی در حق فولاد کم لطفی می نمایند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره تأثیر تغییر شرایط آب وهوایی در شکست فولاد در بازی قبل مقابل ذوب آهن اعلام کرد: به هرحال بی تأثیر نبود. ما از هوای نسبتاً گرم اهواز راهی سرمای اصفهان شدیم و این مسئله تأثیر منفی روی تیم گذاشت. با این حال اعتقاد من این است که دو سه بازیکن ما در نیمه اول بازی برابر ذوب آهن بد کار کردند و در نیمه دوم با تغییراتی که صورت دادیم کاملاً توپ و میدان را در اختیار داشتیم. البته بعد از دریافت گل دو دقیقه بعد می توانستیم به گل تساوی دست یابیم، اما داور پنالتی مسلم را برای فولاد نگرفت. موقعیت های خیلی خوبی هم در محوطه جریمه داشتیم که به راحتی از دست دادیم.

نکونام در انتها راجع به صحبت هایی که از بازگشت برانکو به تیم ملی ایران مطرح می گردد، اضافه کرد: من نمی خواهم درباره تیم ملی نامی از کسی بیاورم، اما از یک بابت خوشحالم. هر موقع در هر زمینه ای صحبت هایی نموده و دفاعیاتی را مطرح نموده ام در نهایت همه به حرف من رسیدند. در زمان بلاژوویچ، وقتی که او رفت گفتم برانکو بهترین جانشین برای بلاژوویچ است و دیدید که این رخ داد و او در تیم ملی پیروز بود. بعد از رفت کی روش هم صحبت هایی کردم و خیلی ها گفتند این هوادار کی روش است و حرف هایی را مطرح کردند، اما الان می بینید که تیم ملی چه شرایطی را پیدا نموده است. مربیان خارجی می آیند و می فرایند، اما آنچه می بینید شرایط بد فوتبال ایران است که متأسفانه ما شرایط خوبی نداریم و تیم ملی صدمه دیده است، اما مطمئن باشید اگر تیم ملی نتواند به جام جهانی صعود کند، شاهکار اتفاق افتاده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 685

به "اهواز، نکونام: بعضی از بازیکنان جنوبی تیمم در حق فولاد کم لطفی می نمایند، عدم صعود تیم ملی به جام جهانی شاهکار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهواز، نکونام: بعضی از بازیکنان جنوبی تیمم در حق فولاد کم لطفی می نمایند، عدم صعود تیم ملی به جام جهانی شاهکار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید