انگلیس و لهستان رزمایش نظامی مشترک برگزار می نمایند

به گزارش تور ایتالیا ارزان، خبرنگاران: در بحبوحه بحران اوکراین، وزیر دفاع انگلیس از برگزاری رزمایش مشترک لندن با ورشو در لهستان اطلاع داد.

انگلیس و لهستان رزمایش نظامی مشترک برگزار می نمایند

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، دولت لندن روز گذشته (دوشنبه) از اجرای مانور عظیم مشترک این کشور در لهستان در ماه اکتبر امسال میلادی اطلاع داد؛ این مانور به عنوان بخشی از مانورهای نظامی ناتو در منطقه و با هدف اعتمادسازی مجدد برای کشورهای عضو ناتو در بخش شرقی اروپا و علیه روسیه برگزار می گردد.

بر اساس این خبر، مایکل فالون وزیر دفاع انگلیس در ورشو پایتخت لهستان اعلام نمود که مانور عقاب سیاه که یک مانور عظیم و مشترک بین لهستان و انگلیس است که با حضور بیش از 350 نظامی انگلیسی مجهز به خودروهای زرهی و حدود هزار و 350 نظامی انگلیسی برگزار خواهد شد.

وزیر دفاع انگلیس در کنفرانس مطبوعاتی مشترک خود با حضور فیلیپ هاموند وزیر امور خارجه این کشور و وزیر دفاع و امور خارجه لهستان، اعلام نمود که این مانور یکی از بزرگ ترین همکاری های انگلیس در شرق اروپا از سال 2008 میلادی تاکنون خواهد بود

این خبر در شرایطی منتشر می گردد که اعضای کمونیستی سابق ناتو از این سازمان خواسته اند تا با توجه به تشدید تنش ها بین نظامیان دولت کی یف با جدایی طلبان حامی روسیه در شرق اوکراین، حضور زمینی دائمی در این منطقه داشته باشد؛ بر اساس اعلام مقامات ارشد ناتو، تصمیم گیری درباره احتمال استقرار دائمی ناتو در دامنه شرقی ناتو، احتمالا در نشست بعدی این سازمان مطرح خواهد شد.

علاوه بر این، انتظار می رود نشست آینده ناتو که در سپتامبر امسال برگزار خواهد شد، تا حد زیادی روی عواقب بحران اوکراین و الحاق جزیره کریمه به روسیه متمرکز باشد.

سازمان ناتو پیشتر در واکنش به بحران جاری در اوکراین، نیروهای هوایی، دریایی و زمینی خود را در قالب ماموریت های دوره ای به لهستان و سه کشور کوچک بالتیک شامل استونی و لتونی و لیتوانی اعزام نموده است.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 597

به "انگلیس و لهستان رزمایش نظامی مشترک برگزار می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس و لهستان رزمایش نظامی مشترک برگزار می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید