انتقاد نخست وزیر سابق هند از سیاست های مالی دولت مودی

به گزارش تور ایتالیا ارزان، منموهن سینگ ضمن انتقاد از سیاست های اقتصادی دولت دهلی نو خاطرنشان کرد: مسائل اقتصادی باعث عدم اعتماد مردم به دولت شده است.

انتقاد نخست وزیر سابق هند از سیاست های مالی دولت مودی

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از ملت تایمز، منموهن سینگ نخست وزیر سابق هند خاطرنشان کرد: سیاست های غلط مالی دولت دهلی نو باعث کاهش شدید اعتماد مردم شده است.

وی توضیح داد: آمارها نشان می دهد که طی ماه های اخیر شرایط مالی کشور به بحران نزدیک شده و نرخ تورم نیز افزایش یافته است.

منموهن سینگ اضافه نمود: نرخ رشد مالی نیز به 4درصد رسیده است؛ در حالی که خواسته مردم ثابت شدن این نرخ بر روی عدد 9درصد است.

نخست وزیر سابق هند گفت: دلیل اصلی مسائل مالی هند برخورد سخت دولت با مخالفان است؛ به شکلی که عموم هندی ها از به زبان آوردن حقیقت واهمه دارند.

وی تأکید کرد: فضای وحشتی که بر جامعه حکمفرما شده است باعث رکود مالی می گردد و دولت در سال های آینده نتایج سخت آن را خواهد دید.

این سیاستمدار برجسته هندی گفت: تا زمانی که فضای وحشت و ترس در جامعه حکمفرما باشد و مردم نتوانند با دریافت وام بانکی کسب و کارهای کوچک راه اندازی نمایند، مسائل مالی ادامه خواهد یافت.

لازم به ذکر است دولت هند تمرکز خود را روی الحاق کشمیر به خاک خود قرار داده و همین باعث افزایش مسائل مالی در دیگر بخش های این کشور شده است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 679

به "انتقاد نخست وزیر سابق هند از سیاست های مالی دولت مودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد نخست وزیر سابق هند از سیاست های مالی دولت مودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید