استقلال با زوج تکراری و گلزن در خط حمله مقابل فولاد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، به گزارش خبرنگاران، حضور آرمان رمضانی در ترکیب ثابت استقلال تجربه موفقی برای او و آبی پوشان در دو بازی اخیر این تیم در جام حذفی و لیگ برتر بود که با 2 گل وی در 2 بازی متوالی همراه بود تا به نظر برسد مجیدی برای سومین بار این مهاجم بلند قامت را در ترکیب اولیه تیمش قرار دهد.

استقلال با زوج تکراری و گلزن در خط حمله مقابل فولاد

از سوی دیگر رودی ژستد که به تازگی با گلزنی توانسته از زیر فشار منتقدانش هم خارج گردد، مهاجم و بازیکن مورد علاقه و مورد اعتماد فرهاد مجیدی است که تجربه نشان داده از ترکیب ثابت آبی پوشان بدون علت و بهانه بیرون نمی ماند؛ تا به نظر آید در شبی که استقلال در استادیوم آزادی پذیرای فولاد خوزستان است، مجیدی برای دومین بار پیاپی از ترکیب آرمان رمضانی و رودی ژستد در خط حمله تیمش استفاده کند.

استفاده از دو مهاجم بلند قامت و با تسلط در بازی هوایی برای تیمی که در جریان بازی برنامه ویژه ای روی ارسال از کنارها و در ضربات ایستگاهی هم دارای طرح و برنامه است تجربه موفقی بود که احتمال تکرار آن مقابل فولاد بسیار بالاست.

ملاقات تیم های استقلال و فولاد در چارچوب هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر امشب و از ساعت 18 در استادیوم آزادی و با قضاوت امیر عرب براقی برگزار می گردد که آبی پوشان در صورت پیروزی یا تساوی در این بازی، تحت هر شرایطی به صدرنشینی شان در این فصل از رقابتهای لیگ برتر تداوم می بخشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2134

به "استقلال با زوج تکراری و گلزن در خط حمله مقابل فولاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال با زوج تکراری و گلزن در خط حمله مقابل فولاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید