آغاز اجرای چرخه انتخابی تیم ملی کشتی زیر سایه کرونا

به گزارش تور ایتالیا ارزان، به گزارش خبرنگاران، چندی پیش چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در سمینار روسای هیات های کشتی سراسر کشور به تصویب رسید تا این طرح بزودی به مرحله اجرا در آید. البته با وجود تصویب چرخه انتخابی، هیچ تاریخی برای اجرای دقیق آن اعلام نشد تا همچنان همه چیز تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا و خروج کشتی ایران از زیر سایه سنگین این بحران باقی بماند.

آغاز اجرای چرخه انتخابی تیم ملی کشتی زیر سایه کرونا

به هر حال طبق برنامه های فدراسیون کشتی می توان پیش بینی کرد در صورت فروکش کردن ویروس کرونا در کشور، چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی هم از اواسط مهرماه اجرایی شود.

طبق اعلام محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی پس از زمانبندی برگزاری مسابقات که به تازگی در نشست هماهنگی متولیان فدراسیون با اعضای کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی مطرح شده، احتمال اجرای نخستین مرحله چرخه انتخابی از نیمه دوم مهرماه امسال وجود دارد. البته فعلاً همه چیز منوط به صدور مجوز آغاز فعالیت های کشتی از سوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش است. بدین ترتیب می توان امیدوار بود که نخستین مرحله چرخه انتخابی، اواسط مهرماه در قالب رقابتهای قهرمانی کشور برگزار خواهد شد.

از سوئی دیگر رقابتهای لیگ برتر کشتی هم در صف انتظار برای اجرا قرار گرفته است که این مسابقات نیز در صورت فراهم شدن شرایط لازم از اول مرداد ماه آغاز و به مدت 2 ماه پیگیری می شود.

فدراسیون کشتی طی سالجاری، برگزاری رقابت های جام تختی را هم در دستور کار دارد که اگر شرایط شیوع ویروس کرونا تحت کنترل در آید و ستاد مبارزه با کرونا مجوزهای لازم را صادر کند، شاهد برگزاری این تورنمنت بین المللی تا اوایل بهمن ماه نیز خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1228

به "آغاز اجرای چرخه انتخابی تیم ملی کشتی زیر سایه کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز اجرای چرخه انتخابی تیم ملی کشتی زیر سایه کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید