آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی 15 اسفند 98 برگزار می گردد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، آزمون سیزدهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه علوم پزشکی تهران 15 اسفندماه سال جاری برگزار می گردد.

آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی 15 اسفند 98 برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل و کار در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، ثبت نام اینترنتی سیزدهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه علوم پزشکی تهران که از روز اول دی ماه 98 شروع شده است تا سرانجام روز سه شنبه اول بهمن ماه 98 ادامه دارد.

داوطلبان با مراجعه به سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران و اسکن مدارک لازم مطابق اطلاعیه های منتشر شده در این باره می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. هرگونه مغایرت مدارک ارائه شده با دستورالعمل موجب کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام از طرف دانشگاه خواهد شد.

پرداخت الکترونیکی مبلغ 500 هزار ریال (50 هزار تومان) به وسیله سامانه ثبت نام، برگ ثبت نام تکمیل شده (درج شده در اطلاعیه و الصاق یک قطعه عکس 4*3 روی فرم ثبت نام)، مدرک معتبر که نشان دهنده معدل کل مقطع دیپلم متوسطه باشد. (معدل پیش دانشگاهی مد نظر نیست)، مدرک معتبر که نشان دهنده معدل مقطع کارشناسی رشته های مورد پذیرش باشد و کارت سرانجام خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم برای داوطلبان مرد از جمله مدارک مورد احتیاج است.

همچنین مدرک سرانجام و یا معافیت از طرح برای مشمولان طرح نیروی انسانی از دیگر مدارک ثبت نام است. داوطلبانی که مشغول گذراندن طرح نیروی انسانی هستند در صورت قبولی، هنگام ثبت نام در دانشگاه ملزم به ترخیص از طرح هستند.

داوطلبانی که مدرک زبان ندارند می توانند به صورت مشروط در آزمون شرکت نمایند. در صورت قبولی ارائه مدرک زبان در هنگام ثبت نام در دانشگاه لازم است در غیر اینصورت قبولی آن ها کان لم یکن تلقی خواهد شد.

در صورتی که داوطلب واجد شرایط شرکت در آزمون نباشد مبلغ پرداختی جهت ثبت نام به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 894

به "آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی 15 اسفند 98 برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی 15 اسفند 98 برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید